3/8-08

Idag har det då inte varit speciellt varmt ute,och ska jag vara ärlig är det ganska skönt faktiskt.

Vi har iallfall varit på Nolia idag,men inte hittade vi nått.Eller,nog hittade vi alltid saker vi skulle vilja köpa.
Ski-doo hade en Renegade 800X som var gode jävla fin om jag ska vara ärlig!Det var inte dålig,men det blir nog inte en ny skoter till vintern eftersom vi ändå inte kommer hinna köra så mycket.Men då nästa vinter lär det väl bli.Det kliar iallafall i fingrarna.
Sen är det ju ganska rogivande att gå och titta på alla maffiga husvagnar.

Vi har även hunnit med att vara och fiskat också.Mycket fisk fick vi,eller det var nog jag som fick mest.Men det kanske är fusk att meta?Det är så mysigt att vara och fiska,så tyst och lungt alltså.

Imorgon ska jag då "jobba".Jag är just nu så jävla grymt less att vara hemma så jag har fått tillåtelse av målarmäster själv att jag ska få måla om i gästrummet.Inte dåligt,men frågan är ju om det duger när jag är klar!Min lilla målarkludd brukar alltid ha något att säga.Men jag lovar att jag ska vara noga!



Postat av: Jessica

Hej gumman vars var ni och fiskade? Hör av dig nån dag i veckan så kan du ju kika förbi =)

2008-08-04 @ 15:56:20
URL: http://jessicatommy.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: