2/8-08

Igår hände det väl inte sådär jätte mycket ändå.Jag har gjort i ordning bäbisen garderob iallfall,och packat klart väskan som vi ska ha med oss till BB.
Till middag var vi hos Tonys farmor och åt palt iallafall,mycket gott måste jag säga!Och till efterrätt åt vi jordgubbar!MUMS!
Var ju också en sväng på dollar man köpte typ bara skithuspapper!Senare var det soffläge som gällde,en film och massa godis.Jag har svårt att sluta äta godis när jag väl har börjat.Men på helgerna får man äta onyttiga saker!(Om jag får bestämma.)
Det var iallfall väldigt mysigt,Tony har ju jobbat sin fösta arbetsvecka och var grymt trött.Plus att han åt ganska många paltar!

Idag blir det då att fara till skellefteå på ett års kalas.Min kära lilla systerson fyller ju ett.Tänk att tiden går så fort?Jag tyckte det var nyss han föddes,och det har redan gått ett år!

Postat av: Emmeli

Jo, det är verkligen trist att bara vara hemma..

Jag jobbar på swedbank iaf. Men som sagt, sjukskriven nu och förmodligen lär jag inte komma tillbaka innan jag blir mammaledig.

Var jobbar du?



Det mesta är klart för oss också. En massa småfix som är kvar, men det tar jag lite eftersom :-)

Ha en trevlig helg!

Kramar

2008-08-02 @ 11:16:25
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ja helgen har varit riktigt bra!

Din då? Gjort något spännande? :-)



Har ni pratat nåt om hur länge du ska vara hemma med bebisen? Ska ni dela på föräldrarledigheten, eller hur ska ni lägga upp det?

2008-08-03 @ 15:13:17
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Vi har tänkt att jag ska vara hemma ett år iaf.

Men sen får man väl se hur det blir :-)



Ja, adda mig på [email protected]

Dock är jag alltid online, men inte alltid där. Bara så att du vet :-)

Kram!

2008-08-03 @ 21:57:14
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: