18/8-08

Helgen har varit kanon,riktigt bra faktiskt!

Ifredags for vi och hälsade på svärfar och sov över där till lördag,blev en slapp fredagkväll för mig.Såg mest tv och allmänt mös.
Lördag på dagen var vi och provfiskade,men min fiskelycka var nog inte så lyckad.Fick nog ingen,men Tony fick två ganska stora gäddor iallafall.Nån måste ju ha tur!

På lördagskvällen så hade vi besök av Jannice och Robban,vi grillade korv och spelade en jävla massa spel.Bla,pictonary jag är riktigt jävla usel alltså på att rita.Iallafall katter,eller hur Jannice?
Det var iallafall en jävligt trevlig kväll,det måste vi göra om!

På söndagen var vi också ute och flängde,eller på dagen låg jag mest och såg på OS.Men senare mer mot kvällskvisten var vi och fiskade med Fredde och Agneta och deras son Kim.Men det blev inte heller många fiskar igår,men det gör ju inte så mycket.Det är ju trevligt och roligt att bara göra nått,istället för att sitta hemma och mögla!
Efter att vi kom hem så blev det GODIS och en film och lite mys.

Nä,men helgen har varit rikitgt bra.Nu VÄNTAR vi ju bara på att våran bebis ska behaga att komma ut.
Är ju i v.39 nu.(38+1.)Så den är ju färdiggräddad!

Vad blir det idag då?
Ja,nu ska jag hoppa i duschen och göra mig klar för sedan blir det att fara till Skellefteå och träffa systrarna och ha allmänt roligt!

Postat av: Bea

Ja just nu har ja semester så jag är hemma och väntar på att min systr ska ha barn :) Hon var bräknad till den 12/8 så vi väntar :) Annars jobbar ja på ett äldreboende i arjeplog :)

2008-08-18 @ 22:28:02
URL: http://bbbsan86.blogg.se/
Postat av: SophiaStrid

Nu är det nära för dig, lycka till och grattis :)

2008-08-20 @ 23:37:38
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: