15/8-08

Varför ska jag stiga upp så förbannat tidigt?Iofs så ska jag ju vara hos BM klockan nio,ska nog be hon röra om lite i magen så att det börjar hända nått snart!Nä,bäbisen kommer när den känner för det.
Mami ska faktiskt få följa till BM idag,hon vill så gärna höra lillhjärtat.Och klart mormor ska få följa!

Ihelgen har vi faktiskt lite saker inplanerade.Idag blir det att åka upp till svärfar och hjälpa han,fast jag kan nog inte hjälpa så mycket!Men det blir nog att sova över där,och min målarkludd har lovat mig att fiska!

Imorgon ser det nog ut att bli så att Jannice och Robban kommer hit och vi lär väl säkert grilla och ha oss,det är ju så grymt mysigt att grilla korv när det börjar bli mörkt.Man vill ju som ha bjudningar nu när man gjort om köket!

Postat av: Bea

Hej! Hur har ni det? Så roligt att läsa att ni ska ha barn :) Förstår du längtar. Hoppas allt är bra med dig/Er. Kram/Bea. N

2008-08-17 @ 21:27:38
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: