14/8-08

Klockan är 03.06,och jag kan absolut inte sova.Vaknade kring kvart i tre och kände mig riktigt pigg,vilket jag gör även nu.Mycket mysko.Och det är ju absolut ingen ide att ligga i sängen och vrida och vända på sig.Jag blir bara grymt irriterad.Jag får väl sätta på tv´n och se lite OS,dom sändningarna börjar ju klockan tre.
Jag har iallafall lite grann jag måste ta tag i idag.

Saker att göra:
Fara förbi jobbet.Måste fixa lite grejor.
Ringa Nissan och beställa en tid.
Ringa VVSarn för att få vattnet draget till kylen.

Det finns säkert något mer jag skulle ha behövt göra,men inget jag kommer på nu.
Nu ska iallafall jag och bäbis gå och se lite OS,och jag hoppas att jag snart blir trött.Inge roligt att vara vaken när alla andra sover!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: