14/8-08

Jag har inte sovit mycket inatt,vaknade klockan tre och somande om klockan 6.Sedan vakande jag typ kvart över åtta och var hur pigg som helst.Kan inte fatta det,men det lär ju ta ut sin rätt ikväll.Jag börjar redan känna mig lite smått trött faktiskt.
Har fått endel uträttat idag också,bla varit förbi jobbet och fixat lite saker och jag har även ringt Nissan och beställt en tid.Och nu för en stund sedan ringde jag VVSarn,men det var tyvärr mobilsvar.Får försöka lite senare bara!

Jannice och Robban har varit förbi idag och lånat lite kakelsaker,och sédan har jag och Jessica varit en sabbis i stan också.Köpte dock ingenting.

Det blev iallafall middag och mami och papi ikväll,riktigt gott och skönt att slippa laga mat!
Jag har ju också hunnit målat klart räcket på balkongen,men jag tror inte det händer så mycket mer för min del idag.
Längtar så otroligt mycket efter våran älskade lilla bäbis,vill att den ska behaga att komma ut nu!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: