13/8-08

Jag vet att jag har varit grymt dålig på att skriva den senaste veckan,ska bli ändring på det nu.Känner att jag inte rikigt har haft tid.Fast egentligen så borde jag ju ha hur mycket tid som helst när jag bara går hemma nu.
I måndags iallafall var vi och skrev faderskapet.Gick smärtfritt,han har då iallafall tagit på sig det!Kokade även köttsoppa till middag i måndas,och gissa om Tony älskar det?Han skulle nog kunna äta hur mycket som möjligt.

I tisdags hände det väl inte så fasligt mycket,faktiskt inget att skriva om.Var och hälsade på Mami och Papi en sväng på kvällen.Jag har tendes att bli grymt rastlös på kvällarna.

Idag har jag börjat målat räcket på balkongen,men gissa om det började regna när jag nästan var klar?Så det är ju bara att måla om det imorgon om vädert tillåter det.Känns rikigt ovärt,men vad ska man göra?
Ikväll har vi iallafall varit hos Jannice och Robban och hälsat på.Dom håller ju på att göra om badrummet och det blir ju riktigt bra!

Nä nu jävlar började ju åska,så det är bara att stänga av datorn!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: